22 januari 2012

Veckan som gått

Oj... det har tydligen gått en vecka sedan det senaste
inlägget. Jag vill tro att jag är så busy och viktig, att man inte hinner
blogga oftare, men sanningen är väl snarare att jag varit trött om kvällarna efter
jobb och diverse jumppan.

Här följer ändå en bildserie av den gångna veckan:

Söndag: semlebak:
"Uuuh!... Jag är så huslig...!"
Måndag: Hög mysfaktor:
Kvällsmargaritan i ljusskenet
Jag fyndade härliga pysselgrejer:

Och lämpligt nog vart det en vän som firade stort på måndagen...
Och en annan vän som firade mindre jämna år på torsdagen...
På fredagen fick jag paket på posten: All set for a movienight with the girls
Dessutom har jag förhandsröstat i presidentvalet, jumppat, haft en mysfilmkväll med maken, och gått på arbetets julfest. Tyvärr finns det inga bildbevis, men kanske följande Stenmark bild ändå passar till ämnet :) :

Lördag har spenderats på soffan, med en av fredagspaketets filmer.
Slutligen vill jag ännu önska er ett gott nytt kinesiskt nyår! Drakens år, here we come! 新年快乐!!

Inga kommentarer: