26 april 2012

Kortkavalkad

Våren är bråda tider för diverse födelsedagar och dyligt....

Ett födelsedagskort, som aldrig nådde sin ägare. Faffa .

Ett sött kort till en söt vän. 

Två kort gjorda med samma bastanke, med ganska olika slutresultat och personligheter :)

Och här den andra versionen. Jag tycker själv, att jag lyckats fånga stämningen  bra. 

Man känner sig nästan lite gammal, när ens lillebror plötsligt blir "gammal"? Själv åldras man ju så klart inte! Eller hur? :)

Glada nyheter bör uppmärksammas. 
Varför är det alltid så mycket svarare att pyssla / hitta en present åt en man?

Vårsoliga hälsningar till en solig person. 

Nu borde jag  pyssla mig en näbb. Det blir maskerad på eftis imorgon. Jag kommer att få låna en viss festklädsel av en viss äkta man. Kan ni gissa vad jag skall vara utklädd till?


1 kommentar:

Sabina sa...

Likes :) Ska du klä dig ut som Kajsa Anka (föreslår Robert)? Men jag tror jag har sett Andreas i någå gult tror jag...nån slags tipu iaf :)?